官方現場


 

Drag me to death, like a lit cigarette
如點煙一般 輕易的將我推向死亡
Took my last breath, like the smoke from my lips
向從我口中呼出煙霧一般 奪走我最後的氣息
I've lied for you, and I liked it too
我背叛了你 但我感到滿足
But my knees are bruised, from kneelin' to you
但跪在你面前的我 膝蓋早已佈滿淤血
I've had enough, but you're too hard to quit
我已對你厭倦 但你令人無法自拔
We've had our fun, now your sugar makes me sick
我們曾如此美好 但你的甜美我已經膩了
I've lied for you, and I liked it too
我背叛了你 但我感到滿足
But my makeup's ruined
但我妝容已花
 
And now I'm laughin' through my tears
現在的我 在笑著流淚
I'm cryin' through my fear
在恐懼中哭泣
But baby, if I had to choose
但親愛的 如果要我選擇
The joke's on you
你才是那個笑話
The joke's on you
你才是那個笑話
The joke's on you
你才是那個笑話
The joke's on you
你才是那個笑話
 
God knows I've tried to be kind
上天知道我曾試著對你寬容
But I won't just lay down and die
但我決不會眼睜睜的看著
Wearin' a fake smile
帶上虛假的笑容
The joke's on you
你將成為笑話
 
My heart's gone bad, now it won't beat for you
我的心已枯萎 不會再為你而跳動
You had your laugh, now I won't play the fool
你已經享受過多了 現在我不會繼續賣傻
I've lied for you, and I liked it too
我背叛了你 但我感到滿足
But I'm black and blue, from bleedin' for you
但我卻為了你 傷痕累累
You strike the match, burn me out so fast
你點燃了火柴 瞬間我引火上身
Look what we had, now it's tur
ned to ash
看看我們曾擁有的 現在早已化為灰盡
I've lied for you, and I liked it too
我背叛了你 但我感到滿足
But my makeup's ruined
但我妝容已花
 
And now I'm laughin' through my tears
現在的我 在笑著流淚
I'm cryin' through my fear
在恐懼中哭泣
But baby, if I had to choose
但親愛的 如果要我選擇
The joke's on you
你才是那個笑話
The joke's on you
你才是那個笑話
 
God knows I've tried to be kind
上天知道我曾試著對你寬容
But I won't just lay down and die
但我決不會眼睜睜的看著
Wearin' a fake smile
帶上虛假的笑容
 
I'm cryin' through my fear
在恐懼中哭泣
But baby, if I had to choose
但親愛的 如果要我選擇
The joke's on you
你才是那個笑話
I'm cryin' through my fear
在恐懼中哭泣

If I had to choose

如果要我選擇

God knows I've tried to be kind
上天知道我曾試著對你寬容
But I won't just lay down and die
但我決不會眼睜睜的看著
Wearin' a fake smile
帶上虛假的笑容
The joke's on you
你將成為笑話

這是La Poem  繼上次〈嘆息〉後在全明星戰上的第二首歌,

也是上次在九組中拿第九名後的下一次比賽,

結果La Poem逆行的人設不倒,

這次就成為了全場MVP😆😆

其實一開始聽完之後我也不會特別喜歡,

而且後面是FDQ雄偉的舞台跟不朽王者Forestella,

我原本以為我們只是來陪跑的~XD

但後面MVP怎麼拿的我也不知道(?XD

因為比起La Poem以前以細膩度為主的歌,

這首其他不說,結尾真的沒收好的樣子,

不過可能跟Winner隊長講得一樣,

舞台完整度最高吧~反正MVP我很開心~XD

也希望大家會喜歡喔~^^

arrow
arrow

    LaView913 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()