close

 

LIVE - 開放音樂會


I don't have to say
A word to you

我不需要再去言語
You seem to know
你似乎就已能明了
Whatever mood
I'm going through
我現在的任何心情
Feels as though
I've known you forever
感覺就像認識了很久一樣
 
You can look into my eyes and see
只要看著我的眼睛
The way I feel
And how the world is treating me
你就能明瞭這世界待我如何
Maybe I have known you forever
也許我們一直都認識
 
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
Means you'll always be my friend
是指你永遠都是我朋友
Amics per sempre
永遠的朋友啊(加泰羅尼亞語)
Means a love that cannot end
意謂著情誼永遠不會消逝
Friends for life
Not just a summer or a spring
朋友之間並不如夏天秋天一般短暫
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
 
We share memories I won't forget
我們之間的回憶我永遠記得
And we'll share more
My friend, we haven't started yet
且之後還有更多的回憶等著我們去創造
Something happens
When we're together
當我們一起時就不會結束
 
When I look at you
當我看著你時
I wonder why there has to come
A time when we must say goodbye
我好奇著為何人總得要分離
I'm alive when we are together
我的人生因你而有意義
 
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
Means you'll always be my friend
是指你永遠都是我朋友
Amics per sempre
永遠的朋友啊(加泰羅尼亞語)
Means a love that cannot end
意謂著情誼永遠不會消逝
Friends for life
Not just a summer or a spring
朋友之間並不如夏天秋天一般短暫
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
 
I feel you near me
Even when we are apart
即使我們分隔兩地我仍能感受到你在身邊
Just knowing you are in this world
Can warm my heart
就如知道你在世界的某處就能使我安心
Friends for life
Not just a summer or a spring
朋友之間並不如夏天秋天一般短暫
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
When I look at you
當我看著你時
I wonder why there has to come
A time when we must say goodbye
我好奇著為何人總得要分離
I'm alive when we are together
我的人生因你而有意義
 
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
Means you'll always be my friend
是指你永遠都是我朋友
Amics per sempre
永遠的朋友啊(加泰羅尼亞語)
Means a love that cannot end
意謂著情誼永遠不會消逝
Friends for life
Not just a summer or a spring
朋友之間並不如夏天秋天一般短暫
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
 
I feel you near me
Even when we are apart
即使我們分隔兩地我仍能感受到你在身邊
Just knowing you are in this world
Can warm my heart
就如知道你在世界的某處就能使我安心
Friends for life
Not just a summer or a spring
朋友之間並不如夏天秋天一般短暫
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
 
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
Means you'll always be my friend
是指你永遠都是我朋友
Amics per sempre
永遠的朋友啊(加泰羅尼亞語)
Means a love that cannot end
意謂著情誼永遠不會消逝
Friends for life
Not just a summer or a spring
朋友之間並不如夏天秋天一般短暫
 
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)
 
Amigos para siempre
永遠的朋友啊(西班牙語)

 

這是翻唱1992年的巴塞隆納奧運的主題曲,由莎拉布萊曼跟卡列拉斯(就是跟帕華洛帝齊名三大男高音的人)演唱,

而作詞作曲則是專門邀請〈貓〉、〈歌劇魅影〉的安德魯韋伯來填寫,

也是La Poem第一張迷你專輯〈Scene#1〉的第一首歌,也是我們老三、支柱小可愛敏星全專中最喜歡的歌~

希望大家也喜歡~^^

 

arrow
arrow

    LaView913 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()